domingo, 1 de noviembre de 2015

Àlbums estel...gràcies a la Montse

  Aquesta entrada està dedicada a la Montse de Bocins de Paper, la vaig conèixer ja fa 3 anys!!!!!!  Gràcies al blog,  he pogut  disfrutar de persones molt creatives, que em van  ajudar molt,  en els meus inicis amb l'scrap. La Montse, en una de les nostres trobades de scrap,  ( a veure si torno la torno a organitzar !) ens va fer un tutorial espectacular,  sobre l'àlbum estel,  i aquest s'ha convertit en un dels encàrrecs amb més éxit.

Sempre que faig aquest àlbum recordo la nostra última trobada, que be ens ho vam passar, l'amic invisible va ser un encert i el teu tutorial va ser fantàstic. Ets molt especial, ja estic desitjant tornar-te a veure, ja fa massa temps que no ens veiem !!

Aqui teniu els meus últims àlbums estel ...va per tu Montse



El primer va ser un regal de comunió per la Bruna...






Aquest era un regal d'uns amics per una noia que marxava a estudiar a Canadà







Gràcies Montse


7 comentarios:

  1. Ohhhhh....què bonics Marta!!!
    Jo també vaig tenir la sort de ser-hi! És una estructura fantàstica la que ens va ensanyar la Montse! Quina pena no tenir més temps i més espai per poder anar fent trobades com aquella....
    Has tingut moooolt de gust amb la combinació de colors!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Gloria, aquesta estructura és fantàstica, tens molta raó.
      Aixxx, temps!!! El buscarem per tornar a fer una trobada d'scrap. Aquesta primavera estic pensant de tornar-ho a fer, només cal voluntat, el temps ja ve solet !! A veure si podem, seria genial !! Una abraçada !!

      Eliminar
  2. Aish... quina entrada més maca!!! què dir? que moltíssimes gràcies per les teves paraules (m'he emocionat :) i m'he posat vermella que ja saps que sóc tímida i vergonyosa :)). Per mi cada trobada va ser un plaer i ja tinc ganes que n'organitzis alguna altra. M'alegro que hagis utilitzat tant aquesta estructura, és espectacular i sempre deixa amb la boca oberta a tothom qui la veu. M'encanten els dos àlbums, la portada és meravellosa i m'agrada molt aquest fil de colors que has utilitzat per la segona, és genial! Un petonàs i novament moltes gràcies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Montse guapa!!!!! M'alegro que t'hagis posat vermella, jijijiji, d'això es tractava !! La veritat és que aprendre aquesta estructura va ser genial i m'ho passo molt be fent-la. Estic intentant fer una altra trobada per la primavera, a veure si podem coincidir totes. Seria genial. Em crescut molt (en temes d'scrap) i estaria be poder trobar-nos per compartir experiències. tinc moltes ganes de que ens parlis de la cameo !!!! Be, ja us mantindré informades, t'envio una abraçada molt forta !! Per cert estic fent un àlbum amb enquadernació belga, a veure com et va, ja t'explicaré.

      Eliminar
  3. Que xulo! M'encantaria saber fer tot això!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs vinga, només cal intentar-ho !!! Jo t'ajudo, de veritat. Petons.

      Eliminar
  4. Quins àlbums més xulos!!! M'encanta aquesta enquadernació, i bé com ho has decorat.
    I que maques les paraules a la Montse, i és que l'Scrap és més que un hobbie, crec que per això ens "enganxa" tant.
    Un petonàs!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...