jueves, 9 de octubre de 2014

Aquesta és l'última entrada del blog...

Doncs si, aquesta és l'última entrada d'aquest blog... però Records de paper no desapareix,  sinó que es transforma !!

Espero veure en vosaltres un somriure...això significa que no volíeu deixar de veure el meu blog !!!

Començo un nou projecte, una nova etapa, vull que el meu blog expliqui la meva història de vida, els meus petits moments amb les meves filles, aquells records que no es poden deixar escapar amb el simple pas del temps, vull que veieu com sóc, el que faig i com busco la creativitat en el dia a dia, estic molt il.lusionada amb el canvi d'imatge i contingut del blog, però abans de "començar de nou" no volia deixar aquesta etapa sense la meva última entrada en aquest blog que m'ha donat tantes alegries, amistats i que sempre m'ha deixat anar un somriure amb cada un dels vostres comentaris.

Segueixo endavant, veniu amb mi? 
Doncs aviat comencem el nou projecte, però de moment, amb molts Records de Paper que deixo darrere i amb mans tremoloses, escric "l'última entrada d'aquest blog"... 

Doncs vinga, 
aqui teniu l'àlbum que faré al taller d'art (cabeza de nube) on va la meva filla Mariona...la Diana és una persona amb molta creativitat, li ha aportat a la meva filla molta seguretat i l'ha fet créixer artística i personalment. Crec que el que més m'agrada d'ella és que disfruta veient crear als nens i això la fa molt especial. Valora i transmet il.lusió per les coses que faig i estic molt contenta de poder fer un taller d'scrap al seu petit castell de creativitat...és un honor per a mi...







Ens veiem al meu nou racó de Creativitat, us espero ...quina il.lusió... estic contenta !!

i amb aquesta cita que vaig veure al blog de la Montse de Bocins de Paper us dic fins aviat !

Existir és un fet, viure és un art" 
(Fréderic Lenoir)





  

5 comentarios:

  1. Aish... quin ensurt que he tingut quan he començat a llegir!!! Ja tinc ganes de compartir aquesta nova etapa i les noves il·lusions i potser de conèixer-te una miqueta més!! L'àlbum m'ha enamorat, colorista, vital, ple de tot el que tu transmets :). Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja, m'ho imagino...un truc perqué la gent llegeixi la meva entrada...
      Moltes gràcies Montse per les teves paraules, una de les coses que m'ha donat aquest blog és coneixer a gent tan fanàstica com tu.

      Eliminar
  2. Ja...ja el truc funciona :)
    Jo he pensat quina llastima amb el que m'agrada el que FA
    Segur que et segueixo en aquesta nova aventura
    Ptns

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Sonia, un petit truc...
      Estaré encantada de tenir-te per aqui. Petons.

      Eliminar
  3. M’encanta aquesta àlbum Marta!
    Estic desitjant veure què és el que ens vols explicar…!
    Segur que els nens estaran encantats amb el teu taller.
    Una abraçada

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...