martes, 20 de agosto de 2013

Més treballs...però amb més energia

Doncs sí, amb més energia, perquè avui mateix hem aribat de passar uns dies a Terrades, prop de Figueres, on hem difrutat de fresqueta, tranquil.litat, banys al riu, tardes tranquil.les, però sobretot de SILENCI...nits fantàstiques on es podia respirar Pau...

Be, com estic amb les piles carregades (i amb molts projectes al cap que vull començar) us deixo amb un treball que em van encarregar per la Núria que feia 25 anys i que tenia pendent d'ensenyar-vos. Li va encantar!! aqui el teniu...







7 comentarios:

  1. Es molt bonic Marta... Els papers son molt dolços....
    Petons....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Sara, la veritat és que al final tot em queda amb aquest toc, encara que no ho vulgui...

      Eliminar
  2. M'ha fet molta gràcia saber que has estat uns dies a Terrades, jo dimarts passat vaig tornar de Boadella d'Empordà! molt apropet, jajajaja. M'encanta l'àlbum, com està feta l'enquadernació??? La portada és divina, tan dolça com diu la Sara... i tots els detallets porten el toc Marta :). Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nena!!!! Quina casualitat!!! Vem estar dos dies al pantà banyant-nos i anant en canoa. M'encanten aq poblets de l'empordà, no són de costa però la seva tranquil.litat val molt més!! L'enquadernacio? És el teu àlbum d'estel o sigui que ja ho saps!!! Jijiji, molts petons!!!!

      Eliminar
    2. M'encanta que hagis tret tan profit a l'enquadernació que us vaig ensenyar :). No m'havia fixat en la capsa! què maca!!! i tot un punt omplir-la de confetti. Petonets

      Eliminar
  3. Quina cucada de mini Marta.
    M'agrada molt la portada, va amb una capsa? o es la part del darrera allà on diu 25 nuria?
    M'agrada molt.
    Abraçades.

    ResponderEliminar
  4. Hola guapissima!!! Quin super viatge has fet!!! M'encanten les fotos!!! On diu 25 i Nuria és una caixa, dins anava l'àlbum, la caixa plena de confetti, va quedar molt divertit!!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...