martes, 4 de junio de 2013

3era TROBADA SCRAP

Ja puc anunciar que està en marxa la 3era trobada d'scrap !!!!  El dia 6 de juliol ens reunirem per compartir  scrap, somriures, projectes, dubtes, emocions i moltes ganes de xerrar. Us presento l'àlbum que farem... és un tutorial de l'Helena de Pega papel o tijeras, és un dels molts tutorials que té penjats al seu blog, fantàstic, val la pena, està molt ben explicat i el resultat el podeu veure en aquestes imatges, m'ho he passat molt be fent-lo. Espero que us sembli be per a les que veniu a la trobada, sencill,

 però així ens quedarà temps per altres cosetes...

6 comentarios:

  1. T'ha quedat preciós el mini, i sí... estem encantades de fer-lo però sobretot de gaudir novament de la teva companyia i de la teva vitalitat contagiosa! Un petonet i fins molt aviat!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. m'alegro que t'agradi , estaba dubtosa. Gràcies Montse ets un tresor!!! i tu si que tens energia contagiosa !!! Fins aviat.

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. Hola Meritxell perdona per no contestar-te abans, la trobada es fa a Alella, és molt cassolana, res professional, però ens ho passem molt be, com ja veus és la tercera !!!
      Si et fa gràcia en podem parlar, el meu mail és mfabregat@hotmail.com.

      Eliminar
  3. T´ha quedat moníssim!!!Fas coses molt mones!! Si et passes per el meu blog, tens un regalet, un premi!! Petons!!

    ResponderEliminar
  4. Ostres moltes gràcies !!!!! Una abraçada, ara em paso.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...