lunes, 18 de marzo de 2013

VA PER VOSALTRES...

Aquesta entrada va per vosaltres , per totes aquelles persones que m'heu conegut fa poc i us heu fet seguidores meves, per totes aquelles que em seguiu des del principi, per totes aquelles que em deixeu sempre comentaris. Mil gràcies per tot el que estic rebent i per els vostres ànims. Com sempre dic, i no és cap mentida, aquest blog segueix gràcies a vosaltres !!!!  uffff ... ja tinc 74 seguidors, no m'ho puc creure!!! quina il.lusió i a la vegada quina responsabilitat !!!
Estic preparant la llista de participants, per cert, recordeu deixar-me un contacte !!!! i ,...SORPRESA estic tan contenta que he ampliat el kit...però, això, serà una altra entrada, jejeje.
CARPE DIEM !!!!!







Be i com ja fa molts dies que no feia cap entrada amb treballs aqui teniu l'últim àlbum que he fet, filles 100%, ja tenia moltes ganes de fer un àlbum exclusiu amb  fotos d'elles.




 
 

 
 

13 comentarios:

  1. Me encanta la estructura!!! y todo muy dulce!!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Preciós l'àlbum!!! m'encanta, ple de detallets dolços com tot el què fas :)... el craft combina amb tot!!! ja enyorava veure les cosetes que fas i les teves entrades, eh??? Moltes gràcies a tu per regalar-nos la simpatia, els treballs... Un petonàs i moltes felicitats per aquest anyet!! segur que seran molts més!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Montse, guapi !!! Moltissimes gracies, tinc un parón creatiu però aviat publicaré més cosetes !! m'encanta treballar amb el craft, és veritat que combina amb tot, aprofitaré aquesta setmana santa per acabar un altra àlbum semblant que tinc pendent.

      Eliminar
  3. es super maco! i gracies a tu per mostrar les teves cosetes ;)
    petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies reichel per la teva inspiració, jejeje. Molt petons !!

      Eliminar
  4. Me encanta como te ha quedado Marta, es un álbum lleno de amor!!!
    Un besazo!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Marian, cuanto tiempo, echaba de menos tus comentarios, es verdad, amor si que le he puesto...con mis hijas de protagonistas no podia ser menos...

      Eliminar
  5. Oooh!! Qué bonitooo! Me ha encantado el interior! No le falta detalle! IDEAL!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Quan sumem scrap i sentiments queda un projecte rodó.
    Petonets

    ResponderEliminar
  7. Que bonitoooooo!!! me encanta, los colores, la presentación, es ideal. Y lo mejor los protagonistas, jeje.

    ResponderEliminar
  8. Wauuu, quin àlbum tant bonic Marta, i quines fotos tant dolces!
    M'agrada molt.
    Feia temps que estava desconectada de tot i no et visitava, ara hauré de posar-me al dia, jejeje...

    M'encanta, de veritat!
    Petons preciosa.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...