martes, 29 de enero de 2013

12 mesos, 12 moments...pel 2012

Ja fa temps, molt amablement, l'Esther de SCRAPAGRAPATS em va passar l'arxiu per fer una llibreta amb els dotze mesos. M'agrada molt això de poder tindre com una agenda d'imatges, i espero poder fer-la cada any. Ja estic preparant la del 2013.Després d'un any, us deixo veure el resultat. Es el meu "project life" casolà.


Moltes gràcies Esther per compartir la teva feina!!  Encara recordo aquell dia que vaig veure la meva llibreta al teu blog, quina il.lusió em va fer !!!!  En part, aquest projecte,és també teu. Petons. 


2 comentarios:

  1. Ostres!! què maca et va quedar!!!! tan plena de detallets...:) jo aleshores encara no et coneixia!! És un projecte fantàstic i espero que el continuïs ara... jo sempre m'ho proposo i no hi ha manera!!! Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'ha costat però ho he aconseguit !!! M'encanta el resultat,com improvisat...ara queda fer la d'aquest any, ja porto un mes de retràs, jijiji.

      Eliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...