domingo, 14 de octubre de 2012

ENCÀRRECS...

Tenia ganes de tornar a estar amb vosaltres !!!!! 

La trobada d'scrap em va donar molta energia, sort i MOLTS ENCÀRRECS... aqui teniu el meu primer treball acabat, és per una companya de la feina. Li he preparat com si fos un kit perquè li fa gràcia montar-lo amb la seva filla. Tinc una barreja de nervis i il.lusió perquè demà li entregaré i no se quin serà el resultat.  Uf... espero que li agradi.



I ara a preparar dos àlbums més iguals...ja us ensenyaré el resultat.

9 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gràcies Reichel, això espero. M'ho he passat molt be fent-lo i l'he fet amb molta il.lusió.

      Eliminar
  2. Cómo no le va a gustar???? Es muy bonito!!!!! Ya nos contarás.
    Besos!!

    ResponderEliminar
  3. Te ha quedado chulisimo! Seguro que le encanta! Animo con los otros dos!

    ResponderEliminar
  4. És clar que li agradarà!!!. Encara que et comprenc...perque a mi em pasa el mateix quan faig entrega d'un encàrrec. És com si fos un examen, oi?

    Petonets!


    Charo

    ResponderEliminar
  5. Què xulo! i fantàstica la idea de preparar-ho com un kit!!! Ja ens diràs com n'està d'encantada :). Jo després de la trobada no he estat gens productiva, aish, ni tan sols he acabat el mini!! a veure si torna la inspiració!!! Un petonàs

    ResponderEliminar
  6. Felicitats Marta! Y molt bona idea lo del kit!. Segur que li encantará. Petons.

    ResponderEliminar
  7. Què bé Marta! Es molt bonic, segur que li agrada. Enhorabona!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...